Написав Administrator
|
Середа, 08 лютого 2017, 17:15 |
До уваги посадових осіб органів місцевого самоврядування та депутатів районної, селищної та сільських рад .
Відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" всі посадові особи органів місцевого самоврядування, депутати рад всіх рівнів, посадові особи комунальних закладів, підприємств, установ зобов'язані щорічно у термін до 01 квітня подавати електронні декларації.
Як зазначається у ст. 45 Закону, суб’єкти декларування зобов’язані подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) декларацію, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. З метою захисту інформації державні органи мають здійснити заходи із забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі. Слід відмітити, при вході до електронної системи декларування офіційного веб-сайту НАЗК міститься перелік із 16 акредитованих центрів сертифікації ключів, у якому, зокрема, зазначається АЦСК органів юстиції України, АЦСК ПАТ КБ «ПриватБанк». Слід пам’ятати, що за несвоєчасне подання без поважних причин декларації передбачено адміністративну відповідальність відповідно до статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а за умисне неподання декларації — кримінальну відповідальність згідно із статтею 366-1 Кримінального кодексу України».
|
Останнє оновлення на Середа, 08 лютого 2017, 17:19 |